Căutăm un manager pentru platforma CREȘTEM.ONG
Îți dorești să contribui la dezvoltarea organizațiilor neguvernamentale din România? Ai experiență de lucru cu platforme online și instrumente digitale, dar mai ales aspirația de a le dezvolta ca produse care evoluează odată cu nevoile utilizatorilor și cu noile tehnologii?
FDSC caută coleg/ă/x pentru rolul de Manager de Platformă Creștem.ONG – prima platformă online de dezvoltare organizațională pentru ONG-uri din România.
Ce profil căutăm:
Bună înțelegere a tehnologiei
Înțelege cum funcționează și cum se dezvoltă platformele online, inclusiv funcționalitățile acestora, mentenanța, rezolvarea problemelor și îmbunătățirea constantă a produsului. Are abilitățile necesare pentru a identifica și rezolva erori și probleme tehnice și pentru a optimiza performanța platformei. Urmărește alături de dezvoltator integritatea și siguranța datelor, cât și stabilitatea platformei. Poate lucra cu ușurință în website builder-ul Code4Romania și în CMS-ul Strapi (sau tehnologii similare).
Interes pentru domeniul dezvoltării organizaționale
Persoana potrivită pentru acest rol are sau își dorește să aibă un minim de cunoaștere despre conceptele și practicile de dezvoltare organizațională specifice ONG-urilor. Această cunoaștere îi permite să contextualizeze nevoile utilizatorilor și să ofere ghidaj relevant, astfel încât utilizatorii platformei să o folosească eficient, la întregul potențial.
Foarte bune abilități de comunicare
Este o persoană deschisă, care va lucra cu mai multe tipologii de persoane (ONG-urile care folosesc platforma, echipa FDSC, dezvoltatorul platformei) pe care va ști să le asculte activ și să găsească cele mai eficiente soluții pentru a răspunde nevoilor tuturor.
Creativitate și viziune de produs
Pornind de la aceste nevoi și urmărind tendințele de dezvoltare și folosire a noilor tehnologii, rolul de Manager de Platforma este pentru cineva care poate dezvolta permanent Creștem.ONG ca soluție atractivă pentru utilizatorii din ONG-uri.
Responsabilități principale ale rolului:
- Asistă utilizatorii: Oferă asistență promptă și eficace utilizatorilor platformei (interni și externi), răspunde la întrebări și solicitări. Are bune abilități de comunicare, știind să ofere informații și recomandări clare și precise.
- Training și Onboarding Utilizatori: Crează ghiduri, tutoriale și sesiuni de informare sau training, pentru a familiariza utilizatorii din ONG-uri cu elementele și funcționalitățile platformei, astfel încât aceștia să acceseze la maxim beneficiile platformei.
- Analiză și mentenanță date: Urmărește date cheie despre utilizarea platformei, generează rapoarte și studii de caz proactiv și la cerere. Se asigură că bazele de date sunt curățate periodic (inclusiv din perspectivă GDPR).
- Îmbunătățire și dezvoltare constantă: În baza feedback-ului utilizatorilor, dar și proactiv prin organizarea periodică de sesiuni de testare, focus grupuri etc., urmărește constant îmbunătățirea experienței utilizatorilor și dezvoltarea platformei ca instrument eficient, relevant și în pas cu timpurile.
Colaborează cu echipe cheie din FDSC
- Este parte integrantă a echipei de Capacity Building, asigurându-se că toate activitățile din FDSC ce țin de dezvoltarea capacității și dezvoltare organizațională folosesc optim platforma online.
- Urmărește ca toate conținuturile cu care se lucrează în afara platformei să fie culese și încărcate în biblioteca de Resurse (instrumente, articole, cursuri etc.).
- Este proactiv în a sugera îmbunătățiri ale platformei pentru a răspunde cât mai bine nevoilor utilizatorilor.
- Contribuie la monitorizarea impactului platformei.
- Lucrează îndeaproape și cu echipa de comunicare FDSC, oferind suport în promovarea constantă și eficientă a platformei.
- Se asigură periodic că întreaga echipă FDSC cunoaște și înțelege conținutul și funcționalitățile platformei.
Rolul este încadrat în cadrul departamentului de programe FDSC.
- Normă: part time, contract de muncă pe perioadă determinată de un an de zile, cu posibilitate de prelungire
- Locație: București
- Regim de muncă: hibrid (preponderent telemuncă dar și cu prezență fizică la sediul FDSC în caz de necesitate)
- Disponibilitate pentru participarea la evenimente offline și deplasări ocazionale
De ce să te alături echipei noastre?
Te vei alătura uneia dintre cele mai importante fundații din România, care lucrează de 30 de ani în interesul ONG-urilor. Vei dezvolta și îți vei putea pune amprenta pe un produs flagship al FDSC, care, alături de celelalte servicii ale Fundației contribuie la dezvoltarea sectorului neguvernamental din România.
Vei face parte dintr-o echipă dinamică și vei avea oportunități de dezvoltare profesională, în special în ariile de expertiză ale FDSC (finanţare, cercetare, advocacy şi dezvoltare de parteneriate şi reţele, dezvoltare organizaţională etc.).
Dacă ești interesat/ă/x, trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție (ambele în limba română) până la data de 18 Decembrie 2024 la adresa de email viorelia.manda@fdsc.ro.
Așteptăm și eventuale întrebări la aceeași adresă.
Succes!
Contactează-ne
T: 0746.280.084
E: office@fdsc.ro
Ne găsești la adresa
Bulevardul Nerva Traian nr. 21
Sector 3, București
România
Fii la curent cu activitatea FDSC!
FDSC 30 de ani
FDSC 30 de ani
FDSC 30 de ani
FDSC 30 de ani
FDSC 30 de ani
© 2024 Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile. Toate drepturile rezervate.